fbpx

Dla spragnionych njusów z tego świata

Proszę czekać na wiadomość

Dziękujemy za rejestrację!

Dlaczego wor(l)d in half?

 

Chęć uczynienia kawałka wirtualnego świata tylko moim, kiełkowała we mnie od dawna. Tyle tylko, że pomiędzy „dawno” a „teraz” była wyrwa w postaci niepewności, czy ujawniać się ze swoimi przemyśleniami. Ostatecznie potrzeba pisania zwyciężyła.

Tworzę więc własne, internetowe mieszkanko. Kiedy zaczynałam je urządzać, całą przestrzeń zajmowały blogowe teksty. Nie sądziłam, że wkrótce czeka mnie rozbudowa. Powstało tu kolejne pomieszczenie – moje wirtualne biuro. W nim powstają najpiękniejsze historie. Twoje. Tworzę je, wspólnie z Tobą, jako copywriterka, copyfighterka.

Skąd pomysł na nazwę? Jestem miłośniczką słów i kreatorką znaczeń, a wor(l)d in half to gra słów, która idealnie to odzwierciedla. Po prostu mi pasuje!

World in half oddaje ideę, zgodnie z którą tworzę historie na blogu.

Word in half z kolei odnosi się do historii, które Tworzę dla innych, jako copywriterka.

 World in half na blogu

Mój blog to miejsce, w którym:

chcę pokazywać dwie strony świata relacji międzyludzkich. Tę poważną, i tę humorystyczną. Tę dobrą i tę trochę mniej. Z jednej strony dzielę się moim sposobem patrzenia na świat i ludzi, którzy się w nim znaleźli. Z drugiej – staram się przemycać odrobinę faktów, wplatając elementy prawa (spokojnie, tłumaczę niezrozumiały slang prawniczy na zrozumiały język polski) i wyniki badań naukowych (spokojnie, tylko te ciekawe).  To, co dzieje się pomiędzy Tobą, a innymi ludźmi, nigdy nie jest czarno-białe – pojawia się cała paleta barwnych uczuć.

do relacji z innymi nie warto podchodzić ze śmiertelną powagą. Odrobina humoru (nawet tego czarnego!) i dystansu jeszcze nikomu nie zaszkodziła.  A niejednemu uratowała życie. Choćby uczuciowe – związek, przyjaźń, relacje z najbliższymi. Dlatego we wpisach znajdziesz ślady ironii i strzępki humoru – wplatają się w moją „twórczość” oraz są nieodłącznym elementem osobowości 😉 .

Żadna relacja, żaden problem, żaden temat nie składa się tylko z plusów (dodatnich 😃). Ani z samych minusów. I to chcę Ci pokazać. Nawet tak zwane gorące tematy, którymi w danej chwili karmią nas media, nie mogą być postrzegane wyłącznie w kategoriach „dobre/złe”, „mądre/głupie”, „prawda/kłamstwo”. Bo w każdej głupocie tkwi odrobina mądrości, a w każdym kłamstwie ziarno prawdy. Dlatego próbuję przełamywać stereotypy i pokazywać dwie strony medalu.

Word in half w copywritingu